Sådan fungere klubben
Klubbens ledelse varetages af Præsidiet/Bestyrelsen, som består af 5 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, som således via de 2 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.
Præsidiet afholder møde ca. 1 gang månedlig og varetager følgende opgaver:
Præsidenten (Formanden)
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Han leder præsidiemøderne, han har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Formanden nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke.
Vicepræsidenten (Næstformanden)
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.
Pastpræsidenten (2`Næstformand)
Pastpræsidenten, er afgående præsident. Dennes opgave er at støtte præsidenten. Han har også en opgave i, sammen med et udvalg, at finde ny formænd for de enkelte udvalg samt ny vicepræsident og skatmester eller sekretær
Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra alle klubmøder og præsidiemøder. Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art. 2 årigt job
Skatmesteren (kassereren)
Fører specificeret drifts- aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent. 2 årigt job